O nás

Story magazínu BUDLive


Iniciátorem vydávání kvalitního městského magazínu byl na podzim 2015 Jan Cempírek, který měl tou dobou za sebou dlouholetou praxi v různých médiích. Oslovil s nápadem Ivo Stejskala, který měl mediální zkušenosti z Rádia Faktor a společnosti Český Internet. Společně založili vydavatelství Bud media s.r.o. a hned v lednu 2016 vyšlo ukázkové - nulté vydání magazínu BUDLive. Mezi hlavní materiály tohoto vydání patřil rozhovor redaktora Marka Kerlese se svérázným provozovatelem TV Šlágr Karlem Peterkou, analýza „sporťáka“  Pavla Kortuse o klopýtání fotbalového SK Dynamo a rozhovor s triatlonistkou Petrou Krejčovou. Pro distribuci nového magazínu zvolili vydavatelé především adresný způsob doručování - časopis byl k dostání nejen v novinových stáncích, ale byl rozeslaný direct mailingem rovněž na dva tisíce adres českobudějovických podnikatelů a veřejně činných osob.




Magazín dle čtenářských ohlasů zaujal a proto 21. března 2016 vyšlo první řádné vydání - s folkovým zpěvákem Pavlem Lohonkou Žalmanem na titulní stránce. Magazín od té doby vychází. Mimo již výše jmenované redaktory patřili mezi výrazné redaktorské osobnosti prvních tří ročníků i další známí jihočeští novináři jako Václav Koblenc, Mirka Nezvalová, Antonín Pelíšek či Jana Holoubková. Grafickou podobu a sazbu magazínu vytvořilo DTP studio Michael Ehrlich. Hlavním fotografem magazínu se stal od prvního vydání Petr Zikmund, od začátku je rovněž součástí dvoustránka tématických snímků Petra Kubáta. V průběhu  druhého ročníku začaly vycházet komiksové příběhy štamgastů z Masných krámů, jejichž podobu má na svědomí kreslířka Lenka Pužmanová.  

Vydavatelé českobudějovického magazínu BUDLive obdrželi významnou cenu v soutěži Časopis roku 2016, když v kategorii Objev roku získali krásné druhé místo (předběhl je pouze odborný časopis Architect+).

Cenu převzali Ivo Stejskal a Jan Cempírek (vpravo).

Ve IV. ročníku v roce 2019 přibyl k magazínu BUDLive nový doprovodný titul – programový sešit BudějckéAkce. Vychází samostatně, je zdarma distribuovaný v síti partnerských kulturních zařízeních ve městě a je rovněž přílohou magazínu BUDLive v té části nákladu, kterou obdržují odběratelé.  



Kde získat magazín BUDLive
Magazín je možné objednat si prostřednictvím klasického předplatného, koupit v novinových stáncích nebo v knihkupectví Kanzelsberger, kam je stále zavážen v době platnosti čísla. Část nákladu je rovněž rozesílána prostřednictvím direct mailingu na místní podnikatelské subjekty, nebo veřejně činným osobám. S magazínem BUDLive se můžete rovněž setkat v kavárnách, kulturních zařízeních, nebo při pořádání akcí, kde je magazín mediálním partnerem.

© Copyright 2019 Bud Media s.r.o.

Vytvořili v: